پوست و مو

رفع تیرگی زیر بغل و درمان سیاهی زیر بغل در 3 سوت

رفع تیرگی زیر بغل برای ما دختر ها از اوجب واجباته چون وقتی تاپ یا رکابی می پوشیم دوست نداریم زیر بغل هامون سیاه دیده بشن و به خاطر این سیاهی زیر بغل پیش دوستانمون خجالت زده بشیم.اما برای رفع سیاهی زیر بغل روش های مختلفی وجود داره که در ادامه با شما دوستای گلم درمیان خواهم گذاشت.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل – رفع سیاهی زیر بغل – درمان تیرگی زیر بغل – درمان سیاهی زیر بغل

اغلب ما دخترها برای درمان تیرگی زیر بغل از کرم ها و لوسیون هایی استفاده می کنیم که هنگام خرید، فروشنده ادعا می کند با استفاده از این کرم تیرگی زیر بغل شما کاملا برطرف شده و اثری از سیاهی زیر بغل باقی نخواهد ماند. اما در حقیقت نه تنها با استفاده از این کرم تیرگی زیر بغل ما رفع نمی شود بلکه یک بار دیگر به این واقعیت پی می بریم که متاسفانه فروشنده با سوء استفاده از احساسات ما سرمان کلاه گذاشته است و تنها هدف او پول توی جیب ما بوده نه فایده رساندن به ما.

چرا این ماجرای تکراری همیشه برایمان اتفاق می افتد؟ دلیل آن خیلی ساده است چون ما اغلب هنگام خرید کرم رفع سیاهی زیر بغل از تجربه دیگران استفاده نمی کنیم و حرف فروشندگان را ملاک انتخاب خود قرار می دهیم. در کشورهای اروپایی اکثر دختر ها قبل از خرید لوازم آرایشی و بهداشتی نقد و بررسی محصولات مختلف را در دنیای مجازی مطالعه کرده و اقدام به خرید محصولی که بیشترین نظر مثبت را دارد می کنند. بهتر است ما هم از روش صحیحآنها در خریدهای خود استفاده کنیم تا دیگر سرمان کلاه نرود و پولمان را هدر ندهیم. در ادامه ابتدا دلایل سیاهی زیر بغل را با شما در میان گذاشته و سپس بهترین محصولات برای درمان آن را معرفی خواهم کرد.

دلایل تیرگی زیر بغل از نظر متخصصان پوست

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

دلیل تیرگی زیر بغل شما تیغ ها یا ژیلت می تواند باشد

استفاده از تیغ

در ایران اکثر دختر ها از تیغ برای تراشیدن موهای زیر بغل خود استفاده می کنند که با این کار موها از لایه سطحی پوست تراشیده شده و ریشه آن همچنان در زیر پوست باقی می ماند. تکرار این کار باعث تقویت و کلفتی ریشه مو شده و در نهایت موجب سیاهی زیر بغل شما می شود. اما چاره چیست ؟ بهترین جایگزین تیغ استفاده از موم یا همان وکس برای اپیلاسیون موهای زیر بغل است. با موم انداختن موهای زیر بغل، موها از ریشه کنده شده و اثری از آنها باقی نمی ماند. در نتیجه زیر بغل ما از سیاهی در امان می ماند.

سلول‌های مرده پوست

سلول های مرده پوستی از دیگر دلایل عمده تیرگی زیر بغل هستند که برای برطرف کردن آنها می توان از لیف یا پارچه های پرز دار جهت لایه برداری پوست استفاده کرد تا با لایه برداری پوست تان این سلول های مرده دست از سر شما بردارند و پوست زیر بغل تان روشن تر و زیباتر شود.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

دلیل تیرگی زیر بغل شما دئودورانت یا مام ها می تواند باشد

استفاده بیش از حد از دئودورانت‌ها و اسپری‌های ضد تعریق

دئودورانت ها دشمن درجه یک زیر بغل شما هستند. متخصصان پوست در اروپا مردم را از بکار بردن دئودورانت ها برای جلوگیری از تعریق نهی می کنند و بجای آنها اغلب توصیه به استفاده از درمان های خانگی ضد تعریق دارند. دئودورانت ها یا مام ها باعث سیاهی زیر بغل شده و متاسفانه با تکرار استفاده از آنها این سیاهی بیشتر و بیشتر خواهد شد. بهترین جایگزین آنها درمان های گیاهی تعریق است که با یک سرچ ساده در گوگل می توانید بیش از 10 نوع درمان مختلف گیاهی برای تعریق زیر بغل پیدا کنید.

ساییدگی

استفاده از لباس های تنگ بین ما دختر ها باب شده و هر روز مدل لباس های تنگ و بدن نما بیشتر می شود اما این لباس های تنگ که اکثرا از پارچه های پلاستیکی و ارزان قیمت دوخته می شوند باعث ساییدگی بین پوست و پارچه لباس شده و با پوشیدن بیش از حد این لباس ها زیر بغل مان تیره تر می شود. بنابراین بهتر است برای زیبایی و سلامتی خودمان هم که شده از لباس های تنگ و چسبناک استفاده نکنیم. چون باعث تیرگی زیر بغل و در صورت استفاده از شلوارهای تنگ باعث تیرگی کشاله ران و ناحیه تناسلی می شوند. پوست ما هم نیاز به نفس کشیدن دارد بنابراین با دستان خود آن را خفه نکنیم.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

نقش عوامل وراثتی در سیاهی زیر بغل

عامل وراثت

پزشکان علاقه زیادی به استفاده از جمله بیماری شما ارثیست دارند. و به محض اینکه درمانی برای یک بیماری حتی بیماری ساده ای مانند تیرگی پوست پیدا نکنند دم دست ترین بهانه خود که همان ارثی بودن بیماری شماست را مطرح می کنند و ما هم ساده لوحانه گفته آنها را باور می کنیم. در واقع این ضعف علم آنهاست که توانای درمان شما را ندارد نه وراثت. بنابراین این عامل از بیخ منتفی بوده و همیشه به یاد داشته باشید که سبک زندگی یکنواخت یا تغذیه یک نواخت با بستگان درجه 1 ( پدر ، مادر ، خواهر و برادر ) می تواند عامل این بیماری شما باشد بنابراین با تغییر سبک زندگی یا تغذیه می توان نسبت به رفع سیاهی زیر بغل اقدام کرد.

بیماری دیابت

دیابت یکی دیگر از دلایل سیاهی زیر بغل است که بهترین راه مبارزه با سیاه شدن زیر بغل برای افراد دیابتی، نگه داشتن سطح انسولین در حد استاندارد و استفاده از راه‌های طبیعی کاهش تعریق است.

درمان تیرگی زیر بغل در سه سوت

اکنون که با مطالعه بخش ابتدایی این مقاله دلایل عمده تیرگی زیر بغل مان را می دانیم نوبت به درمان سیاهی زیر بغل می رسد که در ادامه ابتدا روش های مختلف رفع تیرگی زیر بغل را به شما معرفی نموده و در انتها بهترین روش رفع تیرگی زیر بغل را با شما در میان می گذارم.

درمان خانگی تیرگی زیر بغل

اولین چیزی که همیشه در درمان انواع بیماری ها به ذهن مان می رسد درمان خانگی آنهاست. همانند سایر بیماری ها تیرگی زیر بغل هم درمان خانگی دارد که می توانند در بلند مدت ( حداقل یک ساله ) در کاهش تیرگی زیر بغل موثر باشند. در زیر به چند مورد از درمان های خانگی تیرگی زیر بغل پرداخته ایم.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

رفع سیاهی زیر بغل بوسیله زعفران

مخلوط زعفران

مخلوط مقدار کمی زعفران با دو قاشق غذاخوری خامه یا شیر یک مخلوط ایده آل برای رفع تیرگی زیر بغل است. نحوه استفاده از این مخلوط به این شکل است که قبل از خواب آن را به زیر بغل خود می مالید و تا صبح روی زیر بغل تان می ماند. نه تنها در درمان سیاهی زیر بغل موثر بوده بلکه بوی بد عرق را هم از بین می برد و با یک تیر دو نشان می زنید.

آب لیمو سفید کننده طبیعی پوست

فواید آب لیمو با شمردن به پایان نمی رسد و در درمان بسیاری از بیماری ها به عنوان یک اکسیر شفابخش عمل می کند. برای رفع تیرگی زیر بغل خود می توانید از آبلیمو استفاده کنید. آب لیمو را با پنبه یا با انگشتان خود به زیر بغل تان بمالید و اجازه دهید تا حداقل 1 ساعت روی پوست زیر بغل تان باقی بماند سپس یک دوش آب گرم گرفته و کمی مرطوب کننده به پوست زیر بغل تان بزنید تا پوست حساس زیر بغل تان خشک نشود.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

درمان تیرگی زیر بغل بوسیله خیار و سیب زمینی

سیب زمینی و خیار

سیب زمینی و خیار از دیگر سفید کننده های طبیعی پوست هستند که هم به شکل تکه تکه شده و هم خرد شده می توانید روی پوست زیر بغل خود بگذارید. اجازه دهید پوست به مدت ۱۵دقیقه با سیب زمینی یا خیار تماس داشته باشد. خیلی زود متوجه تاثیر آن خواهید شد. استفاده از سیب زمینی و خیار برای رفع تیرگی زیر بغل در کشورهای مدیترانه ای و آمریکا بیشتر مرسوم بوده و در سال های اخیر در سایه اینترنت و موتور جستجوی قدرتمندی به نام گوگل مقالات متنوعی درباره تاثیر آنها در رفع سیاهی های پوست به زبان های مختلف دنیا نوشته شده است که من هم با مطالعه آنها صلاح دیدم تا این دو خوراکی را هم جهت تکمیل تر کردن مقاله خود در اینجا بگنجانیم.

روش ها خوراکی در عین موثر بودن یک ضعف بسیار بزرگ دارند و آن هم زمانبر بودن نتیجه گیری از آنهاست. در دنیای امروز سرعت حرف اول را می زند و با پیشرف روز افزون علم و فناوری جایگاه روش های خانگی در درمان تیرگی پوست قسمت های مختلف بدن بسیار متزلزل به نظر می رسد. و بسیاری از ما دخترهای عجول و ناز نازی روش های سریع و راحت را به روش های خانگی ترجیه می دهیم. نا گفته نماند از روش های خانگی بالا برای رفع تیرگی واژن و ناحیه تناسلی هم می توان استفاده نمود.

کرم سفید کننده زیر بغل ویاکسی , کرم رفع تیرگی زیر بغل ویاکسی

رفع تیرگی زیر بغل به وسیله کرم ویاکسی

درمان تیرگی زیر بغل با استفاده از کرم های رفع تیرگی

کرم سفید کننده زیر بغل و ناحیه تناسلی ویاکسی

چون من هم مثل خیلی از شما دختر ها در سنین نوجوانی و جوانی از تیغ برای تراشیدن موهای زیر بغل خودم استفاده کرده بودم متاسفانه زیر بغل هام سفیدی و زیباییشان را از دست داده بودند و وقتی هم که با موم انداختن آشنا شدم متاسفانه خیلی دیر شده بود. من هم مثل همه شما سراغ کرم های سفید کننده مختلف رفتم اما این فروشنده های لعنتی مثل همیشه سر من هم کلاه گذاشتن. یک روز که با پگاه ( یکی از دوستام ) به استخر رفته بودیم تیرگی زیر بغل های منو می بینه و پیشنهاد می کنه که از کرم رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه تناسلی ویاکسی استفاده کنم.چون خودش تاثیر خوبشو دیده بود و خیلی از این کرم راضی بود. من هم با سرچ اسم کرم در اینترنت بالاخره فروشگاهی برای خرید این کرم پیدا کردم و بلافاصله سفارش دادم. طبق دستور استفاده کرم 2 ماه کامل استفاده کردم و تیرگی زیر بغل هام تا 80 درصد بهتر شد. من که از این کرم خیلی راضیم و مطمئنم شما هم با امتحان آن از تاثیر خوبش راضی خواهید بود.

اکثر مارک های موجود در ایران تقلبی بوده و همه چینی هستند که از دبی وارد ایران می شوند. اما این کرم ساخت ترکیه است و از نظر کیفیت قابل قیاس با کرم های تقلبی موجود در بازار ایران نیست. تنها کرم سفید کننده زیر بغل که واقعا برام مفید واقع شده این کرم هست پیشنهاد می کنم حتما امتحان کنید.

رفع تیرگی زیر بغل - رفع سیاهی زیر بغل - درمان تیرگی زیر بغل - درمان سیاهی زیر بغل

رفع تیرگی زیر بغل به وسیله لیزر

رفع تیرگی زیر بغل با لیزر

لیزر مثل شمشیر دو لبه است با اینکه فوایدی برای سلامتی مردم دارد اما عوارض آن هنوز کشف نشده و یا از اطلاع رسانی درباره عوارض آن تفره می روند. امروزه لیزر در بسیاری از جراحی های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد که متاسفانه هیچگونه اطلاع رسانی درباره عوارض آن به مردم انجام نمی گیرد یا شاید عمدا در جهت منافع مادی یک عده این کار را انجام نمی دهند. جهت پیشگیری از هر گونه بیماری بهتر است از لیزر به منظور درمان تیرگی زیر بغل خود استفاده نکنید.

در بین تمامی روش های درمان تیرگی زیر بغل بهترین روش استفاده از لوسیون ها و کرم هاست. همانطور که در بالا عنوان کردیم کرم رفع تیرگی زیر بغل و ناحیه تناسلی ویاکسی بهترین انتخاب برای رفع سیاهی زیر بغل شماست که امیدوارم آن را تهیه کردهو در اسرع وقت از سیاهی زیر بغل خود خلاص شوید تا با خیال راحت لباس های رکابی و تاپ بپوشید و از سیاهی زیر بغل تان خجالت نکشید.

منبع : زیبابانو

بازگشت به لیست