آرایش

سایز سینه مورد علاقه مردان

سایز سینه مورد علاقه مردان سوالیست که ذهن شمایی که هم اکنون در حال مطالعه این مطلب هستید را به خود مشغول کرده اما تنها شما نیستید که به دنبال فهمیدن سایز سینه مورد علاقه مردان هستید بلکه روزانه هزاران دختر گوگل را زیر و رو می کنند تا بدانند مرد ها چه سایز سینه ای دوست دارند. آیا مردها واقعا به اندازه ما به سایز سینه هایمان اهمیت می دهند؟ برای پی بردن به این موضوع بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

آنچه که محققان در بررسی های خود دریافته اند مطمئنا شما را شگفت زده خواهد کرد. شمایی که سال ها انواع متد های بزرگ کردن سینه را امتحان کرده اید و حتی بابت بزرگ کردن آنها سینه های خود را به تیغ جراحی پزشکان سپرده اید مردان در سینه های شما به دنبال سایز آنها نیستند. سایز سینه ها برای غریب به 70 درصد مردها بی اهمیت بوده و آنچه که آنها بیشتر به آن اهمیت می دهند شکل و خوش فرمی سینه های شماست.  بله درسته. مردها به شکل و فرم سینه دخترها اهمیت می دهند.

دخترهایی که سینه های کوچک دارید دیگر جای نگرانی نیست. نیاز نیست به خاطر سایز کوچک سینه هایتان خواستگارهای خود را ندیده جواب کنید. سینه بزرگ برای مردها هیچ اهمیتی ندارد.

شکل سینه ها بیشتر با سفت بودن سینه ها در ارتباط است و هیچ دخلی به سایز سینه ها ندارد. بنابراین بجای سایز سینه مورد علاقه مردان بهتر است درباره شکل سینه مورد علاقه مردان بپرسید. از این به بعد باید به سفتی سینه های خود بیشتر اهمیت داده و تمهیداتی را برای سفت کردن سینه خود یا سفت نگه داشتن آنها باندیشید.

اما آنچه که در ادامه به شما خواهم گفت بیشتر شگفت زده تان خواهد کرد. آیا می دانید چرا مردان سینه سفت دوست دارند؟ محققان دریافته اند که علت علاقه مردان به سینه سفت سلامتی آنها ، فرزندآوری بهتر و جذابیت بیشتر سینه های سفت است. بله درست متوجه شدید آنها از طریق سفتی سینه های شما به فرزندآوری تان پی می برند.

اگر باز هم مطالب بالا شما را قانع نکرده اند بهتر است بدانید همین افراد اظهار نموده اند که سایز سینه معمولی ( نه بزرگ و نه کوچک ) سایز مورد علاقه آنهاست. بانابراین می توان نتیجه گرفت که سیاز سینه مورد علاقه مردان سایز نرمال آنهاست.

در خاتمه باید گفت که سینه هایی با سایز نرمال ، سفت و خوش فرم ایده آلترین نوع سینه ها از نظر مردان است. امیدوارم با مطالعه این مطلب سایز سینه مورد علاقه مردان را دانسته باشید و از این به بعد به سفت بودن سینه هایتان بیشتر اهمیت بدهید.

 منبع : زیبابانو

بازگشت به لیست