آرایش, آرایش چشم

جایگزین چسب مژه مصنوعی همیشگی و دائمی

بهترین جایگزین چسب مژه مصنوعی چه ماده ای می تواند باشد ؟ یا سوالاتی مانند بجای چسب مژه از چی استفاده کنم سوالاتی هستند که همه روز از ما جهت چسباندن مژه مصنوعی بدون چسب برای پیشگیری از عوارض آن پرسیده می شود. اما آیا واقعا راه حلی برای این منظور وجود دارد؟

آیا واقعا جایگزین چسب مژه مصنوعی وجود دارد؟

می خوام با شما رک و رو راست باشم. تابحال ماده ای که جایگزین مناسبی برای چسب مژه مصنوعی باشد کشف نشده است اما راه حل دیگری برای پرپشت کردن و بلندترن کرده مژه ها وجود دارد که شما را از مژه مصنوعی بی نیاز می کند.

قبل از اینکه به این راه حل اشاره کنم بهتر است سرگذشت یکی از دوستان صمیمی خودم که صد البته از مشتریان پر و پا قرص آرایشگاهم هست را با شما در میان گذارم. گلاره از دوستان صمیمی من و هم دانشگاهیم بود که از وقتی که من می شناسمش مژه های کوتاه و کم پشتی داشت. و روش های مختلفی برای بلندتر کردن مژه های خودش امتحان کرده بود من هم بارها بهش پیشنهاد کرده بودم که اکستنشن مژه بره اما زیر بار نمی رفت. چند بار برای شرکت در مجالس و عروسی ها من براش مژه مصنوعی چسبونده بودم. اما چسب مژه مصنوعی خیلی اذیتش می کرد و از سنگینی پلک هاشم ناراضی بود.

اونم مثل شما ها در به در دنبال جایگزین مناسب برای چسب مژه مصنوعی بود من هم هر وقت برای تهیه لوازم آرایشگاهم مغازه های لوازم آرایشی فروشی می رفتم از فروشنده سوال می کردم که چیز خاصی غیر از چسب برای چسبوندن مژه مصنوعی آوردن یا نه اما مثل همیشه جوابشون منفی بود.

خودم هم مونده بودم که بجای چسب مژه از چی استفاده کنم

بجای چسب مژه از چی استفاده کنم؟

یه روز که گلاره برای کوتاه کردن موهاش اومده بود آرایشگاهم دیدم مژه هاش بلند و پرپشت شدن. گفتم بالاخره اکستنشن رفتی ؟ اخم کرد و گفت نه می دونی که من اهل اکستنشن و اینجور چیزا نیستم.

بعد از کلی خواهش و تمنا بالاخره راضی شد بهم بگه چیکار کرده که مژه هاش بلندتر و پر پست تر شدن. اسم یه سرم تقویت کننده مژه به نام سلکت لش داد و گفت که 3 ماهه داره از این سرم استفاده می کنه و تاثیرش عالی بوده. راست می گفت تاثیر این سرم واقعا عالی بود چون من و گلاره خیلی وقت بود که با هم دوست بودیم و این همه تغییر برای من باورکردنی نبود.

بعد از یه تحقیق کلی تو گوگل دیدم بله سرم تقویت مژه سلکت لش حقیقت داره و توی انجمن ها هم خیلی ها ازش تعریف کردن
آره دوستان شما هم بهتره بجای مژه مصنوعی و جایگزین چسب مژه مصنوعی به دنبال سرم تقویت کننده مژه واقعی بگردین تا کوتاهی و کم حجمی مژه هاتونو باهاش درمان کنین تا نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نداشته باشین.

مژه مصنوعی و صد البته چسبی که برای چسباندن آنها روی پلک شما استفاده می شود فوق العاده مضر بوده و بسیاری از نو عروس ها که فقط به خاطر یک شب از مژه مصنوعی استفاده کرده اند و یا اکستنشن مژه رفته اند از کرده خود پشیمانند و الان در به در دنبال راه چاره برای مژه هایی که از دست داده اند هستند.

بنابراین بهتر است بجای آنها از یک سرم تقویت کننده مژه موثر مثل سلکت لش برای درمان کم پشتی و کوتاه بودن مژه های خود استفاده کنید تا برای همیشه از شر مژه مصنوعی و اکستنشن مژه راحت شید.

بازگشت به لیست