آرایش

ضد آفتاب مناسب برای زیر آرایش یا ضد آفتاب زیر کرم پودر کدام است

ضد آفتاب مناسب برای زیر آرایش چه مارکیه ؟ یکی از سوالاتیست که بارها و بارها شما عزیزان از طریق قسمت نظرات مطرح کرده اید. یا سوال مشابه دیگر ضد آفتاب زیر کرم پودر است که به دفعات پرسیده شده. امروز تصمیم گرفتم مطلب فوق العاده خواندنی درباره این سوالات در زیبابانو بنویسم که هم به معرفی کرم ضد آفتاب مناسب برای زیر آرایش پرداخته باشم و هم ویژگی های یک کرم ضد آفتاب مناسب را با شما در میان بگذارم.

اما یک کرم ضد آفتاب مناسب چه ویژگی هایی دارد؟

حفاظت از پوست در برابر اشعه های UVA و UVB

مهمترین ویژگی یک کرم ضد آفتاب خوب محافظت از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB است. تشعشعات UVA و UVB با نفوذ در پوست موجبات پیری زودرس و چین و چروک روی پوست لطیف شما را فراهم می کنند. UVA در قیاس با UVB قدرت نفوذ بیشتری داشته و تا لایه های زیرین پوست را تخریب می کند. بنابراین استفاده از کرم ضد آفتاب مناسبی که حداکثر توانایی را در محافظت از پوست شما در برابر اشعه های UVA و UVB را داشته باشد یک باید است.

SPF مناسب کرم ضد آفتاب چه رقمی است؟

SPF مخفف عبارت Sun Protection Factor به معنی فاکتور محافظت در برابر آفتاب بوده که معمولا ارقامی مانند 15 ، 20 ، 30 و 50 دارد. با بیشتر شدن مقدار این عدد فاکتور حفاظتی آن هم افزایش می یابد. به عنوان مثال کرم ضد آفتابی که SPF 20 دارد تا 93% قادر به حفاظت از پوست شما در برابر تشعشات مضر آفتاب است و کرم ضد آفتابی که SPF 50 دارد تا 98% قادر به حفاظت از پوست لطیف شما در برابر این تشعشعات خواهد بود.

از نظر زمانی کرم ضد آفتاب اس پی اف 20 به مدت یک و نیم ساعت از پوست شما در برابر تشعشعات نور آفتاب حفاظت خواهد کرد و کرم ضد آفتاب اس پی 50 نیز به مدت 2 ساعت تاثیر حفاظتی داشته و پس از این مدت باید تجدید شود.

امکان استفاده از کرم ضد آفتاب زیر آرایش

ما دختر ها عاشق آرایشیم و در همه ساعات شبانه روز و در هر وضعیتی دوست داریم تا زیبا و دلربا باشیم. اما یکی از دغدغه های اصلی ما هنگام پیاده روی یا بازارگردی و شنا در سواحل زیبا این است که کرم ضد آفتاب یا به علت رنگی بودن و یا دون دون شدن و آب شدن کرم آرایش ما را خراب می کند. اما بهتره بدونین کرم های ضد آفتابی هستند که کاملا با آرایش سازگار بوده و این مشکلات را ندارند. پیشرفت علم و تکنولوژی بار دیگر به کمک ما آمده و برند های معتبر آرایشی و بهداشتی کرم ضد آفتاب مناسب برای زیر آرایش به بازار عرضه کرده اند که در ادامه یکی از بهترین های آنها را به شما معرفی خواهم کرد.

و اما نوبتی هم که باشه نوبت می رسه به معرفی کرم ضد آفتاب مناسبی که قولشو بهتون داده بودم

با بررسی که روی برندهای مختلف بازار داشتم و با پرسجویی که از دوستان و مصرف کنندگان برند های مختلف کرم ضد آفتاب داشته ام به این نتیجه رسیدم که کرم ضد آفتاب بیوبالانس SPF 50 مناسبترین مارک کرم ضد آفتاب است که الان تقریبا 2 سال است خودم از این مارک استفاده می کنم زیر آرایش و زیر کرم پودر هم جواب دهیش عالیه و به هیچ عنوان اذیت نمی شید.

شدیدا توصیه می کنم حتما برای یک بار هم که شده این کرم ضد آفتاب را امتحان کنید. مطمئنم شما هم مثل من نمی تونین ازش دل بکنین. راستی تا یادم نرفته بگم از پیری زودرس هم جلوگیری می کنه.

امیدوارم مطالعه این مطب برایتان مفید واقع شده باشد و توانسته باشید کرم ضد آفتاب مناسب برای زیر آرایش را انتخاب کرده و از آن راضی باشید.

بازگشت به لیست