آرایش, آرایش چشم

11 ترفند آرایشی برای چشم قهوه ای ها

یافتن ترفند های آرایشی برای چشم های قهوه ای کار مشکلی است. ترفند های آرایشی زیادی برای چشم های قهوه ای هست اما هیچ فهرست کاملی وجود ندارد. خب خانم ها، من 11 نکته ی آرایشی برتر برای چشم های قهوه ای جمع آوری کرده ام که می تواند چشم هایتان را با هر درجه ای از رنگ قهوه ای براق و درخشان کند!

1- تن های متالیک برای چشم های قهوه ای

چشم های قهوه ای با هر درجه رنگی زیبا هستند، چرا با تن های متالیک به آن ها جلوه ی بیشتری ندهیم؟ طلایی، برنزی، قهوه ای و حتی صورتی رنگ های هستند که می توانند به چشم های شما جلوه و درخشش ببخشند!

تن های متالیک برای آرایش چشم های قهوه ای , آرایش چشم های قهوه ای با تن های متالیک , آرایش چشم قهوه ای , آرایش چشم های قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای با تن های متالیک

2- رنگ های خنثی برای چشم های قهوه ای

اگر به دنبال ترفند های آرایشی کمی طبیعی تر برای چشم های قهوه ای هستید، از سایه های خنثی استفاده کنید. خاکستری مایل به قهوه ای، هلویی و حتی قهوه ای رنگ های زیبایی هستند که روی چشم های قهوه ای بسیار جذاب خواهند شد. به یاد داشته باشید که می توانید با این رنگ ها خط چشم هم بکشید که چشم هایتان را برجسته خواهد کرد!

3- خط چشم سفید

بسیاری از مردم تصور می کنند خط چشم سفید جذاب نیست اما اگر آن را با تن های متالیک همراه کنید به چشم های قهوه ای جلوه ی زیبایی خواهد داد. به طرزی باور نکردنی جذاب خواهد شد! خط چشم سفید نه تنها روی چشم های قهوه ای تان تاکید می کند بلکه ترفندی است که بیشتر مردم در مورد آن چیزی نمی دانند!

4- براق کردن

این نکته برای هر رنگ چشمی مناسب است! افزودن کمی برق و درخشش که با رنگ سایه ی چشم هماهنگ باشد چشم ها را جالب توجه کرده و ترفند آرایشی ایده آلی برای چشم های قهوه ای است. بجنبید خانم ها، چه کسی نمی خواهد سایه ی چشمش را کمی براق کند؟

5- کانسیلر زیر چشم

اگر با حلقه های تیره ی زیر چشم هایتان مشکل دارید راه هایی برای پنهان کردن آن ها و زیباتر کردن چشم هایتان وجود دارد! کمی کانسیلر چشم به زیر چشم ها بمالید و آن را خوب محو و یکدست کنید. سپس با کرم پودر کامل بپوشانید، خواهید دید که چشم های قهوه ای تان بدون آن حلقه های تیره چقدر جذاب خواهند شد! اگر بین کرم پودر و کرم پوشاننده BB یا کرم پودر BB دو دل موندید می توانید تفاوت بین آنها را در این نوشتار مطالعه کنید

6- خط چشم بنفش

بنفش یکی از رنگ هایی است که با چشم های قهوه ای بسیار زیبا می شود. آن را امتحان کنید، به جای خط چشم های مشکی و قهوه ای از خط چشم بنفش استفاده کنید. فوراً تاثیر آن را بر زیبایی چشم ها خواهید دید! این ترفند آرایشی همیشه مرسوم بوده اما بسیاری از افراد آن را فراموش می کنند!

خط چشم بنفش برای آرایش چشم های قهوه ای , آرایش چشم های قهوه ای با خط چشم بنفش , آرایش چشم قهوه ای , آرایش چشم های قهوه ای

آرایش چشم قهوه ای با خط چشم بنفش

7- رنگ چشم خود را بشناسید

باید رنگ چشم های قهوه ای خود را بدانید. قهوه ای کهربایی، قهوه ای شکلاتی تیره یا روشن و قهوه ای روشن- هرچه که باشد باید آرایش چشم را با رنگ چشم ها هماهنگ کنید. چشم های قهوه ای درجه رنگ های مختفی دارند!

8- آبی لاجوردی را امتحان کنید

این رنگ قوی به بسیاری از چشم ها نمی آید، اما به چشم های قهوه ای چرا! آبی لاجوردی رنگ چشم را درخشان تر کرده و قهوه ای را در چشم های شما به خوبی نشان می دهد. چه چشم های قهوه ای تیره داشته باشید چه روشن، آبی لاجوردی رنگ جذابی برای آن ها خواهد بود!

9- ریمل بادمجانی

من در مورد تمام رنگ هایی که به چشم قهوه ای می آیند صحبت کرده ام، اما ریمل بادمجانی را امتحان کرده اید؟ به جای استفاده ی همیشگی از ریمل مشکی؛ چرا کمی به آن تنوع ندهیم؟

10- تن های یاسمنی

این رنگی است که در مورد آرایش چشم چندان به آن فکر نمی کنید، درست است؟ خط چشم یاسمنی برای چشم های قهوه ای عالی است چون با اینکه ملایم تر از سفید قوی است (که برای بسیاری از چهره ها مناسب است!) زیبایی چشم های قهوه ای را به خوبی نشان می دهد!

11- مخلوط کنید

در آخر، کمی ترکیبی کار کنید و ببینید چه چیز به رنگ چشم هایتان بیشتر می آید! شاید ریمل مشکی با خط چشم بادمجانی یا شاید آبی روشن با رگه های طلایی! آنچه برای شما مناسب تر است و با آن راحت تر هستید پیدا کنید!

حالا همه ی ترفند ها را می دانید! این ها 11 نکته ی آرایشی برای چشم های قهوه ای بودند، آیا نکته ی دیگری دارید که اضافه کنید؟ آیا از این نکات برای آرایش چشم استفاده می کنید؟ نظرات خود را با ما مطرح کنید!

منبع : زیبابانو

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *