تناسب اندام

اندام مورد پسند آقایان چیست و چگونه به این اندام برسیم

سوالی بسیاری از دختران دم بخت این است که اندام مورد پسند آقایان چیست و چگونه می توان به این اندام رسید؟ با دانستن جواب این سوال و پیاده کردن آن روی اندام خودتان شانس ازدواج شما افزایش یافته و زودتر به خانه بخت خواهید رفت. اما واقعا آقایان چه نوع اندامی را دوست دارند و آیا اندام زن آینده آنها برایشان مهم است؟ جواب تمامی این سوالات در این مطلب گفته شده است. بنابراین کلمه به کلمه آن را با دقت مطالعه کنید تا به جواب سوال خود برسید.

تناسب اندام زنان برای آقایان مهم است؟

بر اساس مطالعات انجام شده 79 درصد از آقایان ترجیح می دهند که زن آینده آنها تناسب اندام داشته و نه چاق و نه لاغر باشد. آقایان زنان چاق و لاغر را دوست ندارند و ترجیخ می دهند با دختری ازدواج کنند که تناسب اندام داشته باشد. یکی از دلایلی که آنها برای این نظریه خود مطح می کنند آن است که دختر ها بعد از بارداری چاق می شوند بنابراین بهتر است دختری انتخاب کننده که تناسب اندام داشته باشد و از بارداری و زایمان چندان چاق به نظر نرسد. از دلیل دلایل آنها برای این قضیه توان در آغوش گرفتن و بغل کردن دختر مورد علاقه شان است.

سایز سینه مورد علاقه مردان

آقایان از سینه ها بزرگ و کوچک متنفرند و ترجیح می دهند دختری که با آن ازدواج می کنند سینه های نرمالی داشته باشد. و سفتی آنها هم در حد ایده آل باشد. دختر هایی که سینه ها شل و افتاده دارند بهتر است به فکر درمان شلی و افتادگی سینه خود باشند و از سفت کننده سینه برای درمان سینه هایشان استفاده کنند یا تمرینات ورزشی که باعث سفتی و خوش فرمی سینه می شوند را انجام دهند. با جستجوی عبارت سفت کننده سینه در گوگل به ه ها مقاله در این زمینه می توانید دسترسی داشته باشید.

رنگ پوست مورد علاقه مردان

رنگ پوست مورد علاقه مردان

رنگ پوست مورد علاقه آقایان

رنگ پوست و اندام های زنانه از دیگر جنبه های مورد علاقه مردان است که باید نسبت به آن توجه بیشتری نمایید. بیشتر آقایان ترجیح می دهند با دختری که رنگ پوست سفیدی دارد ازدواج کنند بنابراین بهتر است از برنزه کردن بدنتان اجتناب کنید و از لباس های تنگ و شیو کردن که از دلایل تیرگی نواحی حساس بدنتان است خودداری نمایید. در صورت نیاز می توانید از کرم سفید کننده ناحیه تناسلی و زیربغل برای درمان سیاهی های نواحی حساس بدنتان استفاده کنید. البته این سیاهی ها قابل درمان بوده و نیازی به نگرانی نیست. اما جهت پیشگیری حتما از کارهای که کفتم اجتناب نمایید.

مردها چه نوع واژنی را دوست دارند

پس از ازدواج سعی کنید تعداد رابطه های متعادلی در طول هفته داشته باشید و از زیاده روی خودداری نمایید چون زیاده روی در رابطه های زناشویی می تواند موجب گشادی واژن شده و گشادی واژن از جمله مواردیست که آقایان در بدن زن مورد علاقه شان متنفرند. البته اگر دچار چنین عارضه ای شده اید می توانید با استفاده از تنگ کننده های واژن نسبت به درمان و برطرف نمودن آن اقدام نمایید. تنها تنگ کننده واژن واقعا موثر تنگ کننده ویاکسی است که می توانید آن را تهیه نموده و استفاده نمایید.

آقایان ترجیح می دهند دختری که با او ازدواج می کنند دستان و پوستی نرم و لطیف داشته باشد چون لطافت از جمله جنبه های زنانه ایست که آقایان جذب آن می شوند. بنابراین همیشه پوست دستان و بدن خود را نرم و لطف نگه داشته و از شستشویی اضافه و حساسیت بیش از حد در تمیزی خانه که باعث از بین رفتن لطافت پوست دستان شما می شود خودداری نمایید.

امیداورم مطالعه این مطلب توانسته باشد شما را با اندام مورد پستند آقایان آشنا نموده و پلی باشد به سوی ازدواج سریع و خوشبختی شما. این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

منبع : زیبابانو

بازگشت به لیست