پوست و مو

کرم ویاکسی بهترین کرم سفید کننده واژن و ناحیه تناسلی Viaxi

کرم سفید کننده ویاکسی

کرم ویاکسی یا کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی ویاکسی به عنوان یکی از سفید کننده های بدن مطرح و فوق العاده قوی در چند سالی که وارد بازار ایران شده توانسته به رقیبی برای سایر مارکهای کرم سفید کننده تبدیل شود. قیمت کرم سفید کننده ویاکسی در میان کرم های با بودجه خرید متوسط قرار می گیرد.

آنچه با شما درباره کرم سفید کننده واژن ویاکسی در میان گذاشته ایم

آیا کرم ویاکسی یک کرم گیاهی است؟

ویاکسی کرم متشکل از ترکیبات گیاهی بسیار مفید برای درمان تیرگی پوست و همچنین ترکیبات مدیکال درمانیست که کاملا ضد حساسیت بوده و این قابلیت را دارد که در مدت کوتاه پوست شما را سفید و روشن نماید. در آزمایش اولیه ای که من از این کرم روی پوست خود انجام دادم هیچ گونه حساسیت و آلرژی پوستی روی پوست دستانم احساس نکردم.

قیمت کرم سفید کننده واژن بیوبالانس

قیمت کرم سفید کننده واژن ویاکسی

کرم سفید کننده ویاکسی در کشور ترکیه تولید و صادر می شود. ترکیه از نظر حقوق کارگری در سطع بالاتری نسبت به ایران قرار دارد. مهاجرت های چند سال اخیر ایرانیان به ترکیه خود موید این ادعاست. از آنجایی که اغلب مواد اولیه مورد استفاده در تولید و بسته بندی محصولات این شرکت وارداتی بوده می توان نتیجه گرفت که قیمت تمام شده محصولات آن نسبت به ایران بالاتر باشد. بنابراین قیمتی که برای کرم سفید کننده ویاکسی می توان در نظر گرفت بالای 300 هزار تومان خواهد بود.

آیا کرم سفید کننده ویاکسی واقعا موثر است؟

کرم ویاکسی در درمان لک ها و تیرگی های سطح پوست از عصاره گیاهانی چون صمغ عربی ، گندم و … بهره می برد که تاثیر آنها هم در محیط آزمایشگاهی و هم در آزمایشات بالینی به اثبات رسیده اند. بنابراین می توان گفت کرم ویاکسی یک کرم درمانی بسیار قوی بوده و می توان به موثر بودن آن امید داشت. اغلب کرم های موجود در فروشگاه ها از روش لایه برداری استفاده می کنند که یک روش منسوخ و در عین حال بی تاثیر در درمان لک ها و تیرگی های پوست است اما کرم ویاکسی از روش ترمیم رنگدانه های پوستی برای درمان لک ها بهره می برد.

ترکیبات کرم سفید کننده ویاکسی

  • عصاره صمغ عربی
  • روغن زیتون
  • عصاره گندم
  • Axolight
  • ویتامین C

تمامی موادی که در بالا اشاره شد در قسمت ترکیبات پشت قوطی کرم سفید کننده ویاکسی درج شده اند که هر یک از آنها دارای خواصی برای پوست هستند. به عنوان مثال عصاره گندم در درمان لک های پوستی و ترمیم بافت پوست عملکرد بی نظیری دارد و روغن زیتون ماده ای جهت رساندن مواد مورد نیاز پوست به سلول های پوستیست.

موارد استفاده کرم سفید کننده ویاکسی

کرم ویاکسی در درمان عارضه های پوستی که موجب تغییر رنگ پوست شده اند تا حدودی موثر واقع شده به درمان آنها کمک می کند. از جمله این عارضه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • رفع تیرگی واژن
  • سفید کردن ناحیه تناسلی
  • رفع تیرگی زیربغل
  • سفید کردن زیربغل
  • رفع تیرگی آرنج
  • رفع تیرگی قوزک پا
  • درمان جای جوش
  • درمان آفتاب سوختگی ها

عوارض کرم ویاکسی

با توجه به بررسی های بالینی خود کمپانی ویاکسی و همچنین بازخورد مصرف کنندگان کرم سفید کننده ویاکسی،  تاکنون گزارشی در ارتباط با داشتن عوارض برای این کرم دریافت نشده و می توان گفت کرم ویاکسی هیچگونه عوارض پوستی را متوجه شما نخواهد کرد.

تجربه خودم درباره کرم رفع تیرگی ناحیه تناسلی ویاکسی

به عنوان دختری که خیلی به پوستم اهمیت می دم و همیشه سعی کردم بهترین محصولات را برای پوستم تهیه کنم می توان گفت که این کرم یک کرم بی نظیر برای درمان لکهاست که می توانید برای لک ها ، تیرگی ها و حتی زخم ها و جای جوش استفاده از این کرم را تجربه نمایید. حتما ما را از نتیجه ای که می گیرید باخبر کنید.

از کجا کرم سفید کننده واژن ویاکسی را بخرم

کرم سفید کننده واژن ویاکسی را از کجا بخرم؟

تنها یک فروشگاه قابل اعتماد می توان برای خرید کرم سفید کننده واژن ویاکسی معرفی نمود برای ورود به آن اینجا کلیک نمایید. این فروشگاه سالهاست محصولات اورجینال مارک های مختلف آرایشی و بهداشتی را عرضه می نماید و در این مدت که من از این فروشگاه خرید کرده ام همیشه از کیفیت و خدمات پس از فروش آنها رضایت بالایی داشته ام.

هدف از این مطلب معرفی یکی از بهترین کرم های سفید کننده ای بود که خود نیز تجربه استفاده از آن را داشته ام و مطمئنم شما هم مثل من از خرید این کرم پشیمان نخواهید شد. بی صبرانه منتظر شنیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان در مورد این کرم هستم حتما 1 دقیقه وقت گذاشته و نظرات خود را با من و سایر بینندگان زیبابانو در میان بگذارید.

منبع : زیبابانو

بازگشت به لیست